FAQ
V1 Hoe kan ik contact opnemen met de verkoper?
Klik op "Contact" of stuur een e-mail naar info@ofcasafurniture.eu.
V2 Wat is het maximale gewicht?
Het aanbevolen gewicht is 113 kg. Hoewel onze stoelen een hoger draagvermogen hebben, is het aanbevolen gewicht vastgesteld door middel van strenge tests om onze klanten de veiligste en best mogelijke zitervaring te bieden.
V3 Hoeveel kost de verzending?
Gratis verzending binnen Nederland.
V4 Hoe betaal ik voor mijn stoel?
Wij accepteren alle gangbare creditcards, betaalpassen en PayPal. Alle transacties worden strikt beveiligd door een beveiligingssysteem.
V5 Kan ik de kleur of het model van de stoel wijzigen nadat ik een bestelling heb geplaatst?
Neem eerst contact op met de klantenservice. Als de bestelling nog niet is verzonden, is het mogelijk om deze te wijzigen. Als de bestelling al is verzonden, moet u het pakket weigeren en kunnen we u de juiste stoel sturen nadat u deze naar ons heeft geretourneerd. In dat geval zijn de verzendkosten voor rekening van de klant.
V6 Mijn bestelling is al verzonden. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Als de bestelling al is verzonden, moet u het pakket weigeren en de verzendkosten betalen. Als u hebt getekend, kunnen we u een gefrankeerd retourlabel sturen, maar de retourkosten zijn voor uw rekening. Houd er rekening mee dat deze vertraging mogelijk is als de stoel niet gemonteerd en ongebruikt is.
V7 Wat is de levertijd?
De standaard verzendtijd is over het algemeen 7 tot 8 werkdagen. De levertijd wordt bepaald door
(1) de verwerkingstijd van de bestelling.
(2) de verzendtijd.
Verwerking van de bestelling: 1-2 werkdagen.
Bestellingen worden verwerkt van maandag tot en met vrijdag, exclusief feestdagen en weekenden. Bestellingen die op werkdagen na 23.00 uur (GMT+1) of in het weekend of op feestdagen worden geplaatst, worden de volgende werkdag verwerkt.
Verzendtijd: 5-7 werkdagen.
V8 Kan ik mijn bestelling volgen?
Natuurlijk kunt u na het plaatsen van uw bestelling een trackingnummer ontvangen om de status ervan te controleren. U kunt contact opnemen met de klantenservice als u dit nummer niet kunt vinden.
V9 Leveren jullie ook aan postbussen of afhaalpunten?
Helaas leveren wij niet aan postbussen of afhaalpunten. Geef uw straatadres op. Als u een postbus- of afhaalpuntadres opgeeft, wordt de verzending van uw artikelen vertraagd en zijn wij hiervoor niet aansprakelijk.
V10 Wat dekt uw garantie?
Onze productgarantieperiode is één jaar vanaf de aankoopdatum. In geval van een productdefect binnen de garantieperiode kunnen wij een gratis vervanging aanbieden of een nieuwe stoel sturen.
V11 Ik heb mijn stoel ontvangen, maar ik wil hem graag ruilen voor een ander model of een andere kleur.
Neem eerst contact op met onze klantenservice. Als u de stoel nog niet heeft gemonteerd, is ruilen mogelijk en zijn de retourkosten voor rekening van de klant. Als u de stoel al heeft gemonteerd, bieden wij u onze excuses aan dat dit niet mogelijk is.
V12 Hoe monteer ik mijn stoel?
Bij elk productpakket voegen wij een kopie van de montage-instructies bij die nodig zijn voor de montage. U kunt ook per e-mail contact met ons opnemen voor hulp.




